یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sun 19 May 2024
    باشگاه خبری ایران دریلینگ؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت حفاری در ایران و جهان
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت حفاری با ما تماس بگیرید
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری ایران دریلینگ با ما تماس بگیرید
Breaking News
سرخط اخبار یکشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۳ ، ساعت ۲۲:۴۳:۵۲

با استفاده از توان عملیاتی شرکت ملی حفاری ایران
پیشرفت پروژه حفاری در یاران جنوبی به 35 درصد رسید
ایران دریلینگ: معاون مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران از پیشرفت حدود 35 درصدی عملیات حفاری در میدان مشترک یاران‌جنوبی خبر داد. به گزارش ایران دریلینگ و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت ملی نفت ایران، علیرضا لایجی با بیان اینکه حفاری 22 حلقه چاه در میدان یاران‌جنوبی در تعهد شرکت ملی حفاری ایران است، از فعالیت همزمان چهار دستگاه 54، 60، 92 و 28 فتح در این میدان خبر داد. لایجی از افزایش دستگاه‌های حفاری فعال در میدان یاران‌جنوبی خبر داد و گفت: افزایش ناوگان حفاری در این میدان به میزان 9 دستگاه در برنامه است که تا پایان امسال و با ترخیص دیگر دستگاه‌های حفاری در سایر موقعیت‌ها، اولویت انتقال با یاران‌جنوبی است. وی عمق متوسط حفاری در میدان یاران‌جنوبی را حدود 4 هزار و 500 متر اعلام کرد و گفت: مجموع متراژ حفاری در این میدان 15 هزار و 679 متر، گزارش شده است.
 
معاون مدیرعامل شرکت ملی حفاری در پروژه‌های حفاری ادامه داد: در میدان یاران‌جنوبی، 4 حلقه چاه به طور همزمان با استفاده از توان 4 دکل، در حال حفاری است که حفاری یک حلقه با استفاده از توان دستگاه 28 فتح شرکت ملی حفاری ایران به اتمام رسیده است و به زودی این دستگاه برای حفاری پنجمین حلقه در موقعیت چاه بعدی قرار می‌گیرد. حفاری ٢٢ حلقه چاه در میدان یاران‌جنوبی از سوی شرکت مهندسی و توسعه نفت (متن) به شرکت ملی حفاری ایران واگذار شده است که شامل دو حلقه چاه ارزیابی و ٢٠ حلقه توسعه‌ای است و به صورت کلید دردست (EPDS) حفاری و تکمیل می‌شوند. میدان یاران نیز یکی از میدان‌های مشترک نفتی در منطقه غرب کارون است که براساس برآوردهای اولیه دارای یک میلیارد و یکصد میلیون بشکه ذخیره نفت خام دارد. توسعه این میدان با استفاده از توان فنی و منابع مالی داخلی در حال اجرا است.


  کد خبر : 533
  ارتباط با سردبیر : info@IranDrilling.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «IranDrilling» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «IranDrilling» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :